06

 

אתר זה מוקדש לזהרה צעירי, אשר נפטרה ממחלת הסרטן ב-14 באוקטובר 2008, כשהיא בת 24 בלבד
 
את האתר הקמנו כמזכרת וכגלעד לזהרה. מקום בו נוכל לדפדף בין היצירות הרבות אשר השאירה, ומקום לכתוב ולשתף זיכרונות ומחשבות על זהרה עם אחרים אשר היו קרובים אליה.
לשם כך אספנו חומרים שלה ממגוון מקורות וריכזנו כאן. אתם מוזמנים לעיין בחלקים השונים של האתר, להיזכר במה שכבר פגשתם ולהכיר חומרים חדשים מתוך העושר הרב שהספיקה זהרה ליצור בחייה הקצרים מדי. כמו כן כולל האתר פורום בו אנו מקווים שנוכל להתאחד סביב זכרה של זהרה ולשתף זה את זה בחוויות, בזיכרונות וברגשות שהשאירה לנו.
 
האתר הוא עבורנו תהליך לא גמור, ואנו מתכוונים להמשיך לעדכן ולהוסיף בו חומרים שנמצא אצלנו, וגם אצלכם. אם יש בידיכם דברים שקשורים לזהרה: צילומים, ציורים, טקסטים וכל דבר אחר, אנא
צרו איתנו קשר. אנו נשמח ליצור מהם עותק ולהעלותם לאתר. זהרה אהבה לתת מתנות, ובכלל זה מיצירותיה, ולכן אנו מאמינים שתהיה זו תוספת מרגשת לגוף היצירה שנאסף כאן.

 
מהתכונות שאפיינו את זהרה היו הקפדה, דיוק ואסתטיקה, ואנו השתדלנו ליצור את האתר ברוח זו. בעבודתנו על האתר ליקטנו תכנים שונים, לעיתים ללא יכולת לדעת בבירור מה המקור או ההקשר של מה שאנו מעלים. לכן נשמח לקבל כל מידע, הערה והארה, על כל חלק באתר. כמו כן, העושים במלאכה אינם מקצועיים, לכן, אם נתקלתם בטעות או שיבוש, מפסיק חסר ועד קומפוזיציה בעייתית, אל תהססו לרגע ופנו אלינו. כל עזרה שלכם בהתאמת האתר לסטנדרטים הגבוהים לפיהם חיה ויצרה זהרה היא מבורכת.

 
מה ניתן למצוא באתר
 

ב"סיפור חייה" תוכלו למצוא ביוגרפיה קצרה, תמונות שלה לאורך השנים, ודברים שנכתבו אודותיה לאחר לכתה.

ב"דברים שכתבה" ניתן למצוא שירים וסיפורים שכתבה, שחלקם פורסמו וחלקם נשמר "במגירה". כמו כן, ישנם תרגומים מאנגלית, מחשבות וזיכרונות שהועלו על כתב. לבסוף ישנם קישורים למספר בלוגים שכתבה זהרה.
ב"גלריות" אפשר למצוא ציורים, פיסלונים, צילומים ועיצובים גרפיים מעשה ידיה המוכשרות של זהרה, לצד מאפים שהכינה וצילמה. ישנה אפשרות לראות את השינויים והתוספות האחרונות לגלריות השונות, כדי להישאר מעודכנים. כמו כן ישנם קישורים למספר גלריות אחרות שהקימה זהרה במגוון אתרים.

 

אנו מקווים שתמצאו באתר נחמה וגם הנאה, דרך לשמור את זהרה קרובה אלינו ודרך לחגוג את חייה.
 
משפחת צעירי ואסף ניסנבוים
.